اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۲۲۴۴
گزارشی درباره یک رئیس عجیب؛ خودپسند مثل دلورنتیس!
رئیس باشگاه ناپولی با اظهارنظری عجیب، ابعادی جدید از شخصیت عجیب و غریبش را رو کرد.
۰۹:۵۶ - ۲۰ تير ۱۴۰۲
وانانیوز|

از زمانی که ناپولی پس از 33 سال برای سومین بار در تاریخش قهرمان سری A شد کمتر از دو ماه می‌گذرد، دو ماهی که البته به اندازه 2 سال گذشته است. در این دو ماه هر اتفاقی که بتواند تضمین کند این تیم فصل آینده برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش به دردسر می‌افتد و شاید اصلاً این کار برایش غیرممکن شود، رخ داده است. ابتدا سرمربی تیم لوچانو اسپالتی استعفا کرد و رفت و پس از او مدیرورزشی تیم کریستانو جونتولی. اینکه در ادامه تعطیلات اتفاقات بیشتری رخ دهد را هم باید منتظر ماند و دید، هر چند که با داشتن رئیسی عجیب و غریب مانند اورلیو دلورنتیس می‌توان باز هم انتظار حوادثی مشابه را داشت.

کمتر از یک ماه پس از رنجاندن اسپالتی تنها به خاطر داشتن رویکردی نه چندان برازنده فردی که طلسم طولانی مدت ناپلی‌ها را شکست، دلورنتیس معمار پشت پرده موفقیت‌های چند فصل اخیر تیمش را هم به سردی بدرقه کرد. مرد ایتالیایی که ظاهراً‌ به سبب حرفه اصلی‌اش (تهیه کننده سینما) خیلی وقت نداشته رسم تعامل در دنیای فوتبال را یاد بگیرد، هیچ ابایی از نشان رفتارهای خودپسندانه، ضربتی و چکشی در قبال اعضای تیمش ندارد. به عبارت دیگر در ناپولی همه یا باید طبق خواسته دلورنتیس رفتار کنند یا عطای کار در این باشگاه را به لقایش ببخشند و بروند؛ آنهایی هم که می‌روند صرفنظر از هر خدمتی که به تیم کرده باشند، نباید انتظار تشکر از آقای رئیس را داشته باشند. مائوریتزیو ساری، کارلو آنچلوتی، جنارو گتوسو و اسپالتی همگی می‌توانند در این باره شهادت بدهند. به این لیست باید نام جونتولی را هم اضافه کنید؛ به خصوص بعد از اظهارات عجیب دلورنتیس.

رئیس باشگاه ناپولی روز گذشته (دوشنبه) در مراسم رونمایی از پیراهن جدید تیمش برای فصل آینده، زمانی که با پرسش خبرنگاران درباره آینده مهاجم نیجریه‌ای تیم ویکتور اوسیمن مواجه شد، بهانه‌ای که برای طعنه‌ زدن به جونتولی می‌خواست را پیدا کرد و گفت: اوسیمن قطعاً‌ پیراهن جدید را خواهد پوشید مگر اینکه یک پیشنهاد خیلی خوب برایش داشته باشیم که آن وقت او را خواهیم فروخت و به دنبال استعدادهای جدید خواهیم بود. نگران نباشید. اینجا کلی آدم هستند که در قلب‌شان آتشی به عشق ناپولی شعله‌ور است. جونتولی؟ من واقعاً انتظارش را نداشتم. تعجب کردم. اگر می‌دانستم که او تا این حد یوونتوسی است، خیلی زودتر از این‌ها از شرش خلاص می‌شدم.

جونتولی در مراسم معارفه‌اش به عنوان مدیر ورزشی یوونتوسی‌ها اعتراف کرد که از کودکی طرفدار این باشگاه بوده است که ظاهراً این اظهارنظر او خیلی به دلورنتیس برخورده است. طوری که او نتوانست جلوی خودش را بگیرد و به زیرسوال بردن خدمات 8 ساله مدیرورزشی سابق تیمش ادامه داد.

رئیس ناپولی، در ادامه نشست خبری‌اش زمانی که داشت یکی از میهمانان مراسم را معرفی می‌کرد، در پاسخ به سؤال یکی از حضار مبنی بر اینکه آیا این میهمان هم طرفدار یوونتوس است، گفت: خیر، بالاخره انگار در دار و دسته‌مان یک غیریوونتوسی هم داریم.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: یوونتوس ناپولی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین